PRODUKTY I USŁUGI
rozwiń zwiń Oferta. Jakie produkty dostarcza DrukujReklame.pl?
DrukujReklame.pl jest internetową drukarnią specjalizującą się w druku offsetowym oraz cyfrowym.
Na naszym portalu zamówisz wysokiej jakości materiały poligraficzne, między innymi wizytówki,
ulotki, broszury, kalendarze czy banery. Pełną ofertę znajdziesz na głównej stronie portalu lub
rozwijając zakładkę „Produkty” z głównego menu dostępnego na każdej podstronie.
rozwiń zwiń Proofy. Czy przed drukiem materiałów reklamowych są wykonywane odbitki próbne?
Proof jest dodatkową usługą, którą możemy dla Ciebie wykonać, ale nie masz obowiązku jej zamawiania.
Na Twoje życzenie możemy wydrukować proof cyfrowy, przy użyciu odpowiedniego profilu ICC.
Profil ten zawiera informacje o barwach, jakie dana technika druku (offsetowa lub cyfrowa)
jest w stanie zreprodukować. Proof cyfrowy zamówisz klikając ikonę „Proof cyfrowy” znajdującą
się na głównej stronie portalu. Wykonanie proofa będzie przebiegało niezależnie od realizacji
głównego zlecenia i będzie on wysłany osobną przesyłką.
rozwiń zwiń Uszlachetnianie wydruków. Czy istnieje możliwość zastosowania również innych metod uszlachetnienia niż te wskazane przy danym produkcie?
Wszystkie dostępne opcje uszlachetnienia wydruków opisane są przy poszczególnych produktach. Jedną z możliwych opcji jest pokrycie całego produktu lakierem UV. Jeśli planujesz zamówić produkt składany, na przykład ulotkę lub wizytówkę, a Twój projekt graficzny przewiduje 100% zadruk sugerujemy, abyś zamiast lakieru UV wybrał pokrycie produktu folią. Zapobiegnie to ewentualnemu popękaniu farby i lakieru w miejscu bigowania. Możesz również zamówić produkt pokryty lakierem UV wybiórczym. Takie zamówienie zrealizowane zostanie przez nas jako niestandardowe. Aby zapytać o produkt z innym rodzajem uszlachetnienia niż dostępny na stronie kliknij ikonę „Nie znalazłeś produktu”.
rozwiń zwiń Cena zamówienia. Co składa się na ostateczną cenę mojego zamówienia?
W cenę zamówienia wliczony jest:
- podany w cenniku koszt produktu (zawsze zawiera koszty dostawy kurierskiej oraz automatycznego sprawdzenia;
- ewentualne koszty dodatkowe wynikające z wybranej przez Ciebie niestandardowej formy dostawy bądź płatności.
Ostateczna cena przedstawiona jest w zakładce „podsumowanie zamówienia”, którą zobaczysz przed ostatecznym złożeniem zamówienia (czyli przed kliknięciem przycisku ZAMÓW TERAZ). Pamiętaj - nigdy nie doliczamy żadnych dodatkowych kosztów, o których nie zostałeś przez nas poinformowany, i których nie zatwierdziłeś.
- podany w cenniku koszt produktu (zawsze zawiera koszty dostawy kurierskiej oraz automatycznego sprawdzenia;
- ewentualne koszty dodatkowe wynikające z wybranej przez Ciebie niestandardowej formy dostawy bądź płatności.
Ostateczna cena przedstawiona jest w zakładce „podsumowanie zamówienia”, którą zobaczysz przed ostatecznym złożeniem zamówienia (czyli przed kliknięciem przycisku ZAMÓW TERAZ). Pamiętaj - nigdy nie doliczamy żadnych dodatkowych kosztów, o których nie zostałeś przez nas poinformowany, i których nie zatwierdziłeś.
rozwiń zwiń Wiele wzorów. Czy mogę zamówić kilka wzorów tego samego produktu i czy mogę liczyć na niższą cenę zamówienia?
Tak, dla większości produktów umożliwiliśmy zamówienie nawet 30 różnych wzorów danego produktu w tym samym nakładzie w jednym zamówieniu.
Na stronie kalkulacji dostępny jest parametr „ilość wzorów”. Wybierz odpowiadającą Tobie ilość wzorów i wskaż nakład w środkowej kolumnie cennika głównego - pamiętaj,
że dotyczy on jednego wzoru. Korzystając z tej opcji, zapłacisz mniej niż składając osobne zamówienia na każdy wzór w danym nakładzie.
Składanie zamówień
rozwiń zwiń Czas dostawy zamówienia. W jaki sposób liczony jest czas dostawy mojego zamówienia?
Czas dostawy zamówienia zależy od momentu akceptacji plików oraz dokonania płatności (dotyczy zamówień z opcją płatności „przelew” i „PayU”).
Jeżeli akceptacja i płatność nastąpi w danym dniu do godziny 20.00, to czas dostawy zamówienia zaczyna liczyć się od następnego dnia roboczego.
Jeśli zaakceptujesz plik lub dokonasz płatności po godzinie 20.00, to przyjmujemy, że obie czynności zostały wykonane w kolejnym dniu, a początek terminu dostawy przesuwa się o jeden dzień roboczy.
Dla wybranych produktów, nakładów i gramatur dostępna jest dla akceptacji plików (i dokonania płatności) w trybie standardowym godz. 11.00 z wysyłką tego samego dnia.
Jeśli dla swojego zamówienia wybierzesz tryb realizacji - ekspres i do godziny 13.00 lub 16.00 zaakceptujesz pliki i opłacisz zamówienie to wysyłkę zrealizujemy jeszcze tego samego dnia.
Dokładne terminy wysyłki, liczone są w dniach roboczych i podane przy każdym z produktów.
Pamiętaj - aby zamówienie trafiło do produkcji powinny być wykonane obie czynności: akceptacja pliku oraz opłacenie zamówienia
(jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, wszelkie graniczne godziny dotyczą wyłącznie akceptacji pliku).
rozwiń zwiń Etapy realizacji zamówienia. Jakie są etapy realizacji zamówienia?
Jeżeli chcesz złożyć zamówienie powinieneś posiadać konto. Możesz to zrobić przed wyborem produktu lub w trakcie składania zamówienia.
W celu złożenia zamówienia, wykonaj kolejno poniższe czynności:
- Wybierz produkt z rozwijanej listy „produkty” lub klikając jego ikonę na stronie głównej.
- Po określeniu parametrów wybranego produktu kliknij przycisk „Zamów teraz”, zostaniesz wówczas przeniesiony na stronę „zamówienie”.
- Na stronie „zamówienie” możesz: wybrać metodę przesłania plików, zaakceptować przesłane pliki graficzne, wybrać metodę płatności i dokonać przelewu, określić adres lub adresy, na jakie wyślemy Twoje zamówienie oraz preferowaną przez Ciebie formę dostawy.
- „Zamówienia oczekujące” to takie, które wymagają określonego działania z Twojej strony.
- Aby zamówienie uzyskało status „w realizacji” musisz zaakceptować wszystkie przesłane pliki graficzne i dokonać płatności za zamówienie, która musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.(nie dotyczy metody „za pobraniem”) Dokonanie jakichkolwiek zmian w zamówieniach skierowanych na produkcję jest już niemożliwe.
- Realizacja zamówienia za pobraniem odbywa się natychmiast po zaakceptowaniu przez Ciebie wszystkich plików graficznych.
- „Zamówienia zrealizowane” to zamówienia, które zostały już do Ciebie wysłane.
- Składając zamówienie w drukujreklame.pl otrzymasz od nas: potwierdzenie złożenia zamówienia, wiadomość dotyczącą akceptacji plików, informację o przekazaniu zamówienia do realizacji, informację o nadaniu przesyłki oraz fakturę VAT.
rozwiń zwiń Skrócenie czasu realizacji. Czy istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji zlecenia?
W przypadku niektórych produktów możesz skrócić standardowy termin realizacji zlecenia, wybierając opcję ekspres. Niekiedy zdarza się także,
że uda nam się wysłać Twoje zamówienie wcześniej niż wynika to terminów podanych na portalu, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie to zagwarantować.
rozwiń zwiń Anulowanie zlecenia. Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?
Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików.
Jeśli dokonałeś zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowałeś plików, możesz anulować zamówienie. W tym celu powinieneś napisać do nas e-maila na adres kontakt@drukujreklame.pl. Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie musimy wykonać aby anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia. Koszty te wynoszą 35 zł brutto.
Jeśli dokonałeś zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowałeś plików, możesz anulować zamówienie. W tym celu powinieneś napisać do nas e-maila na adres kontakt@drukujreklame.pl. Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie musimy wykonać aby anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia. Koszty te wynoszą 35 zł brutto.
rozwiń zwiń Status zlecenia. W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zlecenia?
Status zlecenia możesz sprawdzić na stronie „zamówienia”. Trafisz tam klikając link „zamówienia” w górnym menu strony.
Strona „zamówienia” widoczna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. Znajdziesz na niej wszystkie istotne informacje na temat swojego zamówienia, w tym również jego status.
Po rozwinięciu szczegółów zamówienia będziesz mógł dokonać płatności, a także przesłać i zaakceptować plik graficzny.
Zamówienie, w którym dokonałeś akceptacji plików, oraz status płatności zmienił się na „zapłacone” zostaje przesunięte do zamówień określonych statusem „w realizacji”.
rozwiń zwiń Ważność zlecenia. Ile mam czasu na dokonanie przelewu zanim moje zamówienie przestanie być ważne?
Zamówienie, które nie zostało opłacone (w przypadku przelewu) pozostaje aktualne przez okres 30 dni. Po upływie tego czasu zostaje automatycznie usunięte z systemu.
Płatności
rozwiń zwiń Faktury. W jaki sposób otrzymam fakturę?
Faktury dostępne są wyłącznie w formie elektronicznej. Po złożeniu zamówienia, w Twoim panelu system automatycznie wygeneruje fakturę proforma.
Możesz pobrać ją w dowolnym momencie, rozwijając szczegóły danego zamówienia lub przechodząc na stronę „faktury” w zakładce „moje konto”. Jeśli w ciągu 7 dni od daty opłacenia zamówienia, nie zostanie ono jeszcze skierowane do realizacji, system wygeneruje dodatkowy dokument – fakturę zaliczkową VAT. Natomiast końcowa faktura VAT będzie dostępna po wysyłce Twojego zamówienia na Twoim koncie. Dodatkowo nasz system prześle ją drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas zakładania konta. Zgodę na otrzymywanie faktur w takiej postaci wyraziłeś, zakładając konto na naszym portalu. W przesyłce z zamówionymi produktami, którą otrzymasz Ty lub Twój klient, zawsze znajdować się będzie tylko to, co zamówiłeś – nigdy nie znajdzie się w niej faktura bądź nasze materiały reklamowe.
rozwiń zwiń Płatności. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówione produkty?
Proponujemy następujące sposoby płatności:
- opłata za pomocą systemu PayU, umożliwiającego m.in. płatności za pomocą kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych, przelewy z konta i przekazy pocztowe;
- przelew bankowy;
- opłacenie zlecenia przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).
Aby dokonać płatności za pomocą systemu PayU wejdź na podstronę „Bieżące zamówienia” i rozwiń szczegóły zamówienia. Kliknij przycisk „ZAPŁAĆ” – zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę płatności, na której będziesz mógł wybrać swój bank i dokonać przelewu. Po dokonaniu płatności zostaniesz ponownie przekierowany na nasz portal. Potwierdzenie realizacji Twojego przelewu otrzymamy w ciągu około 15 minut. Wówczas przy Twoim zleceniu pojawi się status „ZAPŁACONE”. W przypadku wybrania opcji przelewu bankowego zaksięgowanie Twojej płatności na naszym koncie nastąpi najwcześniej następnego dnia roboczego po dokonaniu przelewu i uzależnione jest od godziny, w której go wykonasz. Dlatego status „ZAPŁACONE” dla Twojego zlecenia pojawi się później, niż ma to miejsce dla płatności w automatycznych systemach płatności. Aby przyspieszyć zaksięgowanie przelewu prześlij nam e-mailem plik z jego potwierdzeniem. Treść przelewu wygenerujesz klikając przycisk „ZAPŁAĆ” z poziomu „Bieżących zamówień”.
- opłata za pomocą systemu PayU, umożliwiającego m.in. płatności za pomocą kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych, przelewy z konta i przekazy pocztowe;
- przelew bankowy;
- opłacenie zlecenia przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).
Aby dokonać płatności za pomocą systemu PayU wejdź na podstronę „Bieżące zamówienia” i rozwiń szczegóły zamówienia. Kliknij przycisk „ZAPŁAĆ” – zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę płatności, na której będziesz mógł wybrać swój bank i dokonać przelewu. Po dokonaniu płatności zostaniesz ponownie przekierowany na nasz portal. Potwierdzenie realizacji Twojego przelewu otrzymamy w ciągu około 15 minut. Wówczas przy Twoim zleceniu pojawi się status „ZAPŁACONE”. W przypadku wybrania opcji przelewu bankowego zaksięgowanie Twojej płatności na naszym koncie nastąpi najwcześniej następnego dnia roboczego po dokonaniu przelewu i uzależnione jest od godziny, w której go wykonasz. Dlatego status „ZAPŁACONE” dla Twojego zlecenia pojawi się później, niż ma to miejsce dla płatności w automatycznych systemach płatności. Aby przyspieszyć zaksięgowanie przelewu prześlij nam e-mailem plik z jego potwierdzeniem. Treść przelewu wygenerujesz klikając przycisk „ZAPŁAĆ” z poziomu „Bieżących zamówień”.
rozwiń zwiń Płatność grupowa. Czy mogę zapłacić za kilka zamówień jednocześnie?
Tak, możesz. Płatność grupowa dostępna jest dla zamówień, przy składaniu których jako opcję płatności wybrałeś bezpieczną płatność on-line w systemie PayU.
Na stronie „Bieżące zamówienia” wybierz zamówienia, które chcesz opłacić i kliknij przycisk „płacę z PayU”. Po dokonaniu płatności jej status zmieni się na „zapłacone”, może to zająć do 15 minut.
rozwiń zwiń Pobranie. Do jakiej kwoty zlecenia realizowana jest forma płatności „za pobraniem” – czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?
Maksymalna wartość zamówienia, które możemy wysłać „ za pobraniem” wynosi 1500 zł netto (1845 zł brutto).
W przypadku wybrania tej opcji koszt zlecenia powiększany jest o kwotę 12 zł netto. Skorzystanie z metody płatności „za pobraniem” uniemożliwi wysłanie Twojego zamówienia na wiele różnych adresów.
Niedostępna jest również wówczas usługa przesyłki no-name.
rozwiń zwiń Zmiana formy płatności. Czy mogę zmienić wybraną formę płatności?
Na stronie zamówienie możesz wybrać dowolną formę płatności. Możesz to zrobić tylko do momentu zatwierdzenia przez Ciebie preferowanej metody.
Po opłaceniu zamówienia funkcja stanie się nieaktywna. Metodę płatności zmienisz z poziomu zamówienia, rozwijając dostępną listę. Wybraną formę zawsze musisz zatwierdzić czerwonym przyciskiem.
rozwiń zwiń Anulowanie zlecenia. Jak wygląda procedura anulowania opłaconego zlecenia? Czy doliczane są jakieś koszty?
W celu anulowania opłaconego zlecenia powinieneś wysłać do nas e-maila na adres kontakt@drukujreklame.pl.
Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie musimy podjąć, by anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia.
Koszty te wynoszą 35 zł brutto.
Pamiętaj - możliwość anulowania zlecenia istnieje tylko do momentu akceptacji plików.
Pliki i projekty
rozwiń zwiń RGB. Dlaczego nie drukujecie plików przygotowanych w kolorystyce RGB?
RGB to przestrzeń barw wykorzystywana w nośnikach cyfrowych: monitorach, skanerach, czy aparatach cyfrowych. W technologii druku offsetowego barwy uzyskuje się w inny sposób - poprzez mieszanie 4 barw podstawowych CMYK. Dlatego właśnie pliki do druku należy przygotować w przestrzeni barwnej CMYK.
rozwiń zwiń RGB a CMYK. Jaka jest różnica pomiędzy przestrzeniami barw RGB i CMYK?
Zasadnicza różnica to ilość kolorów jaką możemy uzyskać w tych przestrzeniach barwnych. Przestrzeń RGB to model barw wynikający z właściwości, jakie ma ludzkie oko. W oku wrażenie widzenia dowolnej barwy można wywołać przez zmieszanie w ustalonych proporcjach, trzech wiązek światła o barwie czerwonej, zielonej i niebieskiej.
Przestrzeń barwna CMYK jest zestawem czterech podstawowych kolorów farb drukarskich, stosowanych powszechnie w druku kolorowym w poligrafii oraz metodach pokrewnych - jasnoniebieskiego, purpurowego, żółtego i czarnego.
rozwiń zwiń Różnice kolorystyczne. Skąd biorą się różnice kolorystyczne między wydrukiem, a tym co widać na monitorze komputera.
Różnice te wynikają ze zdolności odwzorowania kolorów na danym urządzeniu cyfrowym. Dla każdego jest ona inna. Maszyny drukujące czy drukarki ze względów technologicznych nie są w stanie oddać identycznych barw jak te widziane na większości monitorów.
rozwiń zwiń Przygotowanie plików. Jak przygotować pliki do druku?
Wydawałoby się, że nie jest to najprostsza sprawa, ale pomożemy Ci w tym. Na podstronie kalkulacji, po wyborze konkretnego produktu, znajdziesz link prowadzący do instrukcji opisującej jak przygotować plik graficzny oraz będziesz mógł pobrać makiety projektu przygotowane w różnych programach graficznych. Sugerujemy, aby wszystkie strony projektu znajdowały się w jednym pliku (za wyjątkiem kilku produktów, np. katalogu w oprawie klejonej, gdzie okładka musi być przesłana w osobnym pliku). Jeśli informacje zawarte w instrukcji oraz w FAQ (dział Pliki i projekty) nie będą wystarczające i nadal będziesz miał wątpliwości dotyczące przygotowanego przez Ciebie projektu – zawsze możesz napisać do nas na adres kontakt@drukujreklame.pl.
rozwiń zwiń Oprawa klejona. W jaki sposób należy przygotować plik do druku katalogu w oprawie klejonej?
Plik z okładkami powinien być przygotowany w formie dwustronicowej rozkładówki i zawierać:
- na pierwszej stronie – okładkę IV, grzbiet, okładkę I,
- na drugiej stronie – okładkę II, grzbiet (niezadrukowany), okładkę III.
Strony wewnętrzne należy przesłać w pliku wielostronicowym (ilość stron pliku = ilość stron wnętrza). Na podstronie kalkulacji (oraz w „bieżących zamówieniach”) umieściliśmy instrukcję „Jak przygotować plik?”, znajdziesz tam także gotowe, zwymiarowane makiety przygotowane w najbardziej popularnych programach graficznych.
- na pierwszej stronie – okładkę IV, grzbiet, okładkę I,
- na drugiej stronie – okładkę II, grzbiet (niezadrukowany), okładkę III.
Strony wewnętrzne należy przesłać w pliku wielostronicowym (ilość stron pliku = ilość stron wnętrza). Na podstronie kalkulacji (oraz w „bieżących zamówieniach”) umieściliśmy instrukcję „Jak przygotować plik?”, znajdziesz tam także gotowe, zwymiarowane makiety przygotowane w najbardziej popularnych programach graficznych.
rozwiń zwiń Rozdzielczość. Jakiej rozdzielczości powinny być obrazy zamieszczone w projekcie?
Dla zachowania dobrej jakości wydruku zdjęcia powinny mieć rozdzielczość:
- dla druku offsetowego minimum 200 dpi.
- dla druku cyfrowego minimum 100 dpi
W grafikach wielkoformatowych, np. billboardach dopuszczalne są niższe rozdzielczości – od 30 dpi.
- dla druku offsetowego minimum 200 dpi.
- dla druku cyfrowego minimum 100 dpi
W grafikach wielkoformatowych, np. billboardach dopuszczalne są niższe rozdzielczości – od 30 dpi.
rozwiń zwiń Formaty plików. W jakich formatach zapisywać pliki do druku?
Pliki powinny zostać przesłane w formatach: PDF, TIF, PSD lub JPG zapisane w kolorystyce CMYK.
Dopuszczamy możliwość przesyłania plików przygotowanych w programie COREL DRAW. Pliki te jednak nie są plikami postscriptowymi i w ich przypadku nie jesteśmy w stanie wziąć na siebie odpowiedzialności za ewentualne błędy powstałe w druku. Zawsze przed oddaniem pliku do druku będziesz miał możliwość akceptacji podglądu.
rozwiń zwiń Corel Draw. Pliki z programu Corel Draw
Nie ma możliwości przesyłania plików wykonanych w COREL DRAW.
rozwiń zwiń Przesyłanie plików. Jak mogę przesłać pliki do zlecenia?
Aby przesłać pliki do swojego zlecenia przejdź na podstronę „Bieżące zamówienia”. Wybierz zamówienie, do którego chcesz dodać plik. Rozwiń jego szczegóły i kliknij przycisk DODAJ GRAFIKĘ. Do wyboru masz cztery metody dostarczenia plików:
Preflight – po wybraniu tego przycisku wskazujesz na swoim dysku odpowiedni plik, który zostanie przesłany na nasz serwer. Po niedługim czasie otrzymasz wiadomość zawierającą link do strony, na której będziesz mógł zobaczyć podgląd grafiki, raport ewentualnych błędów i zaakceptować projekt do druku.
Możesz również wysłać do nas plik e-mailem, jednak jego wielkość nie może przekroczyć 15 MB. Podobnie jak w pierwszym przypadku otrzymasz wiadomość zawierającą link do strony z podglądem grafiki.
Również tutaj akceptacji dokonasz po otrzymaniu e-maila z linkiem do podglądu i akceptacji grafiki.
Wybór jednej z dwóch ostatnich metod wydłuża czas realizacji zlecenia i nie jest on możliwy przy ekspresowym trybie realizacji zamówienia. Sugerujemy zatem, abyś wybierał pierwszą lub drugą metodę.
rozwiń zwiń Infolinia. Czy można liczyć na pomoc w załadowaniu pliku do mojego zlecenia?
Oczywiście, że tak. Do Twojej dyspozycji jest Infolinia pod nr 67 34 90 777 - możesz do nas zadzwonić i poprosić o pomoc. Nasi konsultanci wskażą Ci najlepszy sposób przesłania plików oraz odpowiedzą na inne pytania.
rozwiń zwiń Sprawdzanie plików. W jaki sposób dokonujecie sprawdzenia nadsyłanych projektów?
Dysponujemy w pełni zautomatyzowaną aplikacją Preflight, która wykrywa ponad 100 potencjalnych błędów w plikach, między innymi: brak czcionki, niewłaściwą kolorystykę czy też nieodpowiednią rozdzielczość grafiki. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia z poziomu „Bieżące zamówienia” i kliknięciu przycisku DODAJ GRAFIKĘ przejdziesz na stronę, na której wybierzesz jedną z dostępnych opcji: Preflight lub Preflight PRO. Możesz również zamówić odpłatne sprawdzenie plików, którego dokona nasz specjalista. W tym celu, określając parametry zamawianego produktu, wybierz opcję „sprawdzanie przez konsultanta”. Do sprawdzenia Twoich plików przystąpimy po opłaceniu przez Ciebie zamówienia.
rozwiń zwiń Ponowne przesłanie plików. Czy po negatywnej weryfikacji kilkustronicowego pliku można przesłać ponownie tylko pojedyncze poprawione już strony?
Aby zminimalizować ryzyko pomyłek podczas montażu stron na arkuszu, prosimy o przesyłanie całego poprawionego pliku. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że strony zostaną umieszczone w publikacji we właściwej kolejności.
Dostawa
rozwiń zwiń Przesyłki zagraniczne. Czy mogę zamówić wysyłkę materiałów poza granice Polski?
Tak, jeśli jesteś zainteresowany taką usługą, napisz do nas na adres: kontakt@drukujreklame.pl.
rozwiń zwiń Opakowanie przesyłek. Jak są pakowane i wysyłane gotowe materiały?
Przesyłkę pakujemy w wytrzymałe kartonowe opakowania. Możesz być pewien, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w bezpieczny sposób. W przesyłce, którą otrzymasz Ty lub Twój klient zawsze znajdować się będzie tylko zamówiony produkt -nigdy nie znajdzie się w niej faktura bądź nasze materiały reklamowe.
rozwiń zwiń Firmy kurierskie. Z usług jakich firm kurierskich korzysta drukujreklame.pl?
Korzystamy z usług firmy GLS oraz DPD. Więcej informacji dotyczących przesyłek znajdziesz w Centrum Pomocy na podstronie “Terminy i płatności”.
rozwiń zwiń Opłaty za przesyłki. Czy za wysyłkę materiałów trzeba dodatkowo zapłacić?
Za zamówienia, których wartość przekracza 250,00 zł netto (wartość przed umniejszeniem z tytułu rabatu agencyjnego), przesyłka kurierska standard jest nieodpłatna. Za zamówienia poniżej tej wartości, za wysyłkę doliczona zostanie kwota 11,90 netto.
Ewentualne dopłaty uzależnione są również od usług dodatkowych, takich jak np. dostawa na określoną godzinę, dostawa w sobotę lub płatność za pobraniem. Szczegóły dotyczące dostawy znajdziesz w Centrum Pomocy na podstronie „Terminy i płatności”.
rozwiń zwiń Domyślny adres przesyłki. Czy można ustawić domyślny adres wysyłki, który będzie się wpisywał przy każdym zamówieniu?
Tak, nasz system automatycznie ustawi pierwszy wpisany przez Ciebie adres wysyłki jako adres domyślny. Możesz go w każdej chwili zmienić na podstronie „Książka adresowa”, dostępnej z poziomu podstrony „Moje konto”.
Moje konto
rozwiń zwiń Potwierdzenie rejestracji. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem założenia konta?
Możliwe, że podałeś niewłaściwy adres e-mail. Innym powodem mogą być systemy antyspamowe zainstalowane w Twoim komputerze lub serwerze. Część e-maili jest przez nie blokowane i zakwalifikowana jako spam. W trakcie zakładania konta mogły wystąpić również chwilowe problemy techniczne i Twoje zgłoszenie do nas nie dotarło. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu 24 godzin, spróbuj ponownie założyć konto lub napisz do nas na adres: kontakt@drukujreklame.pl.
rozwiń zwiń Aktywacja konta. Czy moje konto jest aktywne od razu po założeniu?
Tak, od razu po założeniu konta możesz dokonywać zakupów.
Na Twój adres e-mail wyślemy link z potwierdzeniem rejestracji.
Jeżeli masz pytania związane z kontem i jego użytkowaniem, skontaktuj się z naszą Infolinią lub napisz na adres kontakt@drukujreklame.pl.
rozwiń zwiń Poufność danych. Czy pracownicy drukarni drukujreklame.pl znają moje hasło dostępu do portalu?
Wszystkie dane Klientów traktujemy jako poufne. Żaden z pracowników portalu drukujreklame.pl nie zna haseł dostępowych Klientów.
rozwiń zwiń Konto w drukujreklame.pl Czy muszę posiadać konto na portalu, aby złożyć zamówienie?
Tak, ale proces jego założenia skróciliśmy do niezbędnego minimum. Wystarczy wypełnić cztery pola, by móc w pełni korzystać z oferty naszego portalu.
rozwiń zwiń Zabezpieczanie danych. Czy drukujreklame.pl odpowiednio zabezpiecza moje dane osobowe?
Zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych naszych klientów. Przykładamy wielką wagę do respektowania Twoich praw ze szczególnym uwzględnieniem prawa do ochrony prywatności. W tym celu gromadzimy tylko niezbędne minimum informacji potrzebnych do realizacji Twoich zamówień. Spełniamy wszystkie, nałożone na nas przez prawo obowiązki potrzebne do gromadzenia i przetwarzania danych, które przechowujemy na zabezpieczonych serwerach. Przekazane przez Ciebie dane osobowe wykorzystujemy tylko
i wyłącznie w celu realizacji umowy oraz obsługi płatności. Nie udostępniamy ich podmiotom trzecim w celach marketingowych lub reklamowych. Sprawdź zasady polityki prywatności, do której link znajdziesz w stopce na dole każdej z podstron.
Poufność transakcji finansowych oraz danych o kartach płatniczych czy kredytowych gwarantowana jest przez zintegrowany system płatniczy PayU.
rozwiń zwiń Archiwizacja danych. Czy moje zlecenia są archiwizowane? Jeżeli tak, to przez jaki okres czasu?
Dane o zleceniu przechowujemy bezterminowo, a pliki graficzne przez 3 miesięcy od momentu ich ostatniego wykorzystania. Jeśli chcesz użyć ponownie danego pliku, masz do niego dostęp na podstronie zamówienia archiwalne.
rozwiń zwiń Zmiana hasła. Czy mogę zmienić hasło dostępu do mojego konta na drukujreklame.pl?
Oczywiście. Możesz w każdej chwili zmienić swoje hasło na podstronie „Moje konto”.
rozwiń zwiń Klienci zagraniczni. Czy drukujreklame.pl obsługuje Klientów spoza Polski?
Tak, obsługujemy Klientów zagranicznych, jednak ceny widoczne na naszym portalu zawierają koszt dostawy tylko na terytorium Polski. Jeśli jesteś zainteresowany usługą dostarczenia przesyłki poza granice Polski, napisz do nas na adres: kontakt@drukujreklame.pl.
rozwiń zwiń Kontakt. W jaki sposób można skontaktować się z drukarnią drukujreklame.pl?
Skontaktować się z nami można poprzez: e-mail, Infolinię lub zamawiając bezpłatną rozmowę z konsultantem.
Więcej o możliwościach kontaktu dowiesz się klikając link „Kontakt” znajdujący się w głównym menu.
rozwiń zwiń Zarządzanie kontem. Czym jest multiuser i w czym może mi pomóc?
Multiuser to funkcjonalność, dzięki której z jednego konta może korzystać wielu użytkowników. Osoba zakładająca konto na portalu jest jednocześnie jego administratorem, który dodaje lub usuwa nowych użytkowników nadając im odpowiednie uprawnienia. Administrator może również powołać kolejnych administratorów danego konta. Każdy z użytkowników odpowiedzialny jest za przydzielone mu zadanie: handlowiec za złożenie zamówienia, grafik za przygotowanie i dodanie pliku graficznego, a pracownik działu księgowości za dokonanie płatności. Taki podział pracy może znacznie ułatwić zarządzanie całym procesem składania zamówienia.
Technologia
rozwiń zwiń Nasze technologie. Jakie technologie druku są stosowane w waszej firmie?
Do produkcji wykorzystujemy dwie technologie: offsetową i cyfrową. W druku offsetowym bazujemy na nowoczesnych i bardzo wydajnych arkuszowych maszynach offsetowych firmy Heidelberg; między innymi posiadamy dwie maszyny Heidelberg: XL 162-4+LX2 oraz Heidelberg XL 162 -5+ LX2, które umożliwiają druk w formacie 1190 x 1620 mm. Wspomagają je dwie pełnoformatowe maszyny drukujące: 10-kolorowa SM-102 oraz 4 -kolorowa z lakierem dyspersyjnym CX 102- 4+LX. Park maszynowy drukarni offsetowej uzupełnia bogato wyposażona introligatornia, umożliwiająca profesjonalne wykończenie wydruków. W dziale druku cyfrowego pracujemy na zapewniających rewelacyjną jakość ploterach Agfa, Mutoh i Roland, dzięki którym jesteśmy w stanie wydrukować (bez łączenia) banery lub siatki o szerokości do 320 cm oraz drukować na takich materiałach jak np.: szkło, plexi, płyta PVC. Wykorzystywane w tym celu dwa plotery Agfa Jeti 3023 są w stanie zadrukować materiał o szerokości do 215 cm o niemal dowolnej grubości. Do produkcji wydruków wykorzystujemy łącznie 12 ploterów.
rozwiń zwiń System pracy drukarni. Jaki jest system pracy drukarni?
Aby mieć pewność, że zrealizujemy i dostarczymy każde zlecenie na czas, pracujemy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Dzięki takiemu systemowi pracy mamy pełną kontrolę nad procesami produkcji, a także obniżamy koszty oferowanych produktów. Zakupów na portalu drukujreklame.pl dokonywać można przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku zleceń zgłoszonych po godzinie 19.00 i w dni wolne od pracy, ich czas produkcji będzie liczony od następnego dnia roboczego.
rozwiń zwiń Lakierowanie. Co to jest lakier dyspersyjny? Co to jest lakier offsetowy? Czym różnią się one od lakieru UV?
Celem stosowania lakieru jest zabezpieczenie i uszlachetnienie druku. Lakier dyspersyjny występuje w wersji mat i połysk. Zastosowanie go nadaje odpowiedni efekt gotowemu produktowi. Lakier offsetowy przypomina bezbarwną farbę i przede wszystkim zabezpiecza druk. Lakier UV może być położony na całym produkcie lub wybiórczo na pewnych jego elementach. Nadaje to końcowemu produktowi elegancki wygląd.
rozwiń zwiń Kontrola jakości. Jakiej jakości są produkty drukujreklame.pl i czy podlegają kontroli jakościowej?
Do naszego nowoczesnego i doskonale wyposażonego parku maszynowego należą maszyny takich producentów jak: Heidelberg, Durst czy Roland. Grupa naszych ekspertów bezustannie pracuje nad doskonaleniem technologii i opracowaniem nowych produktów. DrukujReklame.pl może pochwalić się najwyższą jakością wydruków i niepowtarzalną głębią kolorów, co osiągamy między innymi dzięki rygorystycznemu przestrzeganiu normy ISO 12647-2. Dzięki wewnętrznemu systemowi zarządzania jakością i automatycznemu systemowi kontroli produkcji, nadzorujemy zlecenie od momentu przesłania przez Ciebie plików graficznych, do momentu dostawy gotowego produktu.
rozwiń zwiń Gramatura papieru. Co oznacza gramatura papieru? Jak duża jest różnica między gramaturą 90 a 300g?
Gramatura jest to wyrażona w gramach masa papieru przypadająca na 1m². Im wyższa gramatura, tym papier jest grubszy, sztywniejszy i mniej przezroczysty. Dobór gramatury ma istotne znaczenie dla funkcjonalności produktu. Przykładowo niskie gramatury papieru od 90 do 150g/m ² idealnie nadają się do druku ulotek i broszur informacyjnych, natomiast papier o gramaturze 300 – 350 g/m² można wykorzystać przy produkcji teczek, wizytówek czy zaproszeń.
rozwiń zwiń Rodzaje papieru. Jaka jest różnica między papierem offsetowym a papierem kredowym z połyskiem lub kredowym matowym?
Papier offsetowy jest papierem niepowlekanym, nadającym się np. do druku w drukarkach biurowych (w wersji PREPRINT). Na papierze offsetowym drukuje się np. papier firmowy, kalendaria itp. Papier kredowy należy do grupy papierów powlekanych, dających efekt połysku lub matu. Wykorzystywany jest do produkcji np. katalogów, ulotek, plakatów itp.
rozwiń zwiń Rodzaje zadruku. Co to jest druk jedno- i dwustronny? Co oznaczają symbole 4/0 i 4/4?
Produkty (np. ulotki lub plakaty), które zadrukowane są w pełnej kolorystyce tylko z jednej strony - oznacza się symbolem 4/0. Oznaczenie 4/4 określa zadrukowanie tych samych produktów w pełnej kolorystyce, po obu stronach.
Reklamacje
rozwiń zwiń Składanie reklamacji. Kiedy i w jaki sposób można złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć za pomocą formularza dostępnego na portalu na stronie zamówienia. Wybierz zamówienie, które zostało już zrealizowane, rozwiń jego szczegóły i kliknij w niebieski link „reklamacja”. W formularzu, który wywołasz podaj powód reklamacji oraz ją opisz. Link do formularza reklamacji możesz także odnaleźć w stopce widocznej z każdej strony portalu.
rozwiń zwiń Terminy reklamacyjne. Jak długo po otrzymaniu przesyłki mogę zgłosić reklamację? Jaki jest okres oczekiwania na jej rozpatrzenie?
Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa po 14 dniach od daty otrzymania przesyłki. Większość reklamacji rozpatrujemy w pierwszym dniu roboczym następującym po jej złożeniu. Część reklamacji wymaga jednak dokładniejszego zbadania i w związku z tym ich rozpatrzenie może zająć więcej czasu. Jeśli zdarzy się to w przypadku Twojego zamówienia zostaniesz przez nas poinformowany o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji.